Lomo Outing Perak: PartIII

10:51 PM Posted In , , , Edit This 5 Comments »
mereka :arip, amadd, jey n sha

mereka:arip, kecik n sha

k.lina a.k.a sexyinred:)

mereka:sha, arip n k.lina

k.lina

arip n kecik

mereka:k.lina, sha, arip n kecik

mereka:k.lina, arip n sha

mereka:k.lina, arip n sha

kecik

amadd

jey

mereka:arip, sha n k.lina

k.lina

sha n k.lina:peeking:P


:D...maaf gmbr2 ini agak basi...tidak menggambarkan kellies castle:P...tp percayalah gmbr2 ini sumer di kellies castle...mereka2 di kellies castle:D..k.lina sy tk sure gmbr ke yg mmg tk besh or scanner sy bermasalah...nanti sy tunjuk pic yg betol biler kiter jumper nanti k...oh yer sy dh ade di Tronoh...hr ini sgt memenatkan...


5 komen:

++[sexyinred]++ said...

wah....mmg gamba ni jadik kaler mcm nih ker? saya sukeerrrr la ninie...tapi kenapa takde gamba kellies castle ekkk? ada gamba mereka2 shj...

p/s : nampaknya mmg kena turun lagi ke tronoh sbb nk tgk gamba yg selainnya pastu ari tu tak sempat pon nak amik gamba kat tronoh sbb dh mlm :(

amadd said...

ninie ni yang ko pakai slr tu ek?gile cun..

Pecah Kepala said...

woah film apa ni? classic gitu

wow arip dan kecik. muahaha

ninie.n.ami said...

++[sexyinred]++ pakai expired film kak..arip kate:)...n mmg kene turun tronoh...nanti inform k..


amadd iyer slr tuh...slr buruk ehehe

Pecah Kepala masih belajar incik syafeeq..pakai expired film

sHa said...

ninie mmg otai.
titik.