Lomo Outing Perak-PartII

9:31 AM Edit This 7 Comments »

Ini bkn gambar saya ini gambar incik Arip otai Holga:)

Ini adalah hari pertama kami outing di Ipoh..kenapa bertiga je?..sebab kami sampai awal:D...lokasi di Stesen keretapi Ipoh...Siapa di dalam gambar? okeh di tengah2 tuh incik Arip Otai Lomo..di sebelah kiri Lina [sexyinred] dia menggunakan Diana F+ juge otai:)...sebelah kanan ituhla saye ninie..Untuk lokasi ini malangnya filem saya sudah di develop tapi tk keluar apa2..saya sangat kecewa..filem yg slh atau saya? fikir-fikirkan:D

7 komen:

++[sexyinred]++ said...

ninie,

setelah bertanya2 mmg diorg ckp kalau film expired lebih 6 tahun mmg gamba tak jadik kalau develop kosong jer...huhuhuhuhuhu

marilah menangis bersama2 :(

ninie.n.ami said...

huhuhuhhuhu uwaaaaaaaaaaaaa..yeker isk...uncle tuh..ish2 jom pegi bom kedai dier...

Manusia Secondhand said...

ler..aku baru je nak komen...tgok2 gambo otai lomo..ingatkan dari kamera ko..haha..apsal beli yg expired sampai 6 tahun...nak lagi best beli yg dah cecah 1 dekat..baru sempoi..haha


++[sexyinred]++

mana gambo outing ipohnya...teman nak jugak tengok...tak abih develop lagi kah?

ninie.n.ami said...

ish ko nih..tuh yg kiteorg beli 1 dekat la tuh or 2 dekad..mmg tk kan jadik gmbrnye... sexyinred tk develop lg..dier develop kt sini...nanti aku bwk pi sane eheh khamis nih..

Manusia Secondhand said...

sebab tu la aku suruh beli yg lebih satu dekad...nanti boleh la ko buat pameran solo..seni filem melebihi 1 dekat..koleksi2 masterpiece...kita kena ada kelainan dari orang lain..baru UNIK

ninie.n.ami said...

isk ko nih...film lebih 1 dekad gmbr tk jadi mcm film aku tuh...dier jgn lebih 6 thn..

++[sexyinred]++ said...

manusia secondhand

mmg aku pon tak saba nak tgk apa rupernya gamba2 tuh...tgk gamba si arip otai tuh semernya menjadik lawa.

Takpe2 sabar, arip kata esok siap...nanti kalau ninie dtg harusla cepat2 pegi amik ...

ps : bukan aja gamba kat perak...develop pon kat perak heeee tu yg makan masa tuh