"Biler tanyer semua takder"

10:05 AM Edit This 6 Comments »
Anda berasa bengang atau tidak...biler pegi 'Kedai Gambar' diulang 'Kedai Gambar' ye...biler kiter mintak develop gambar...bleh plak dorg ckp takde buat????...Rasenyer tkdelah silap masuk kedai....mmg tulis terang2 kedai gambar fujifilm image plaza(taman maju, Perak)...katenyer buat tmpt lain...tk dpt hr nih...ok tuh tkper lagik...biler mintak scan skali..samer jugak "kiterog tk buat kt sini"....hangin dah...biler mintak scan jugak..katernyer amik mase lagik lamer....haper kejadahnyer...isk...katenyer kiterorg scan tmpt lain develop tmpt lain...erk entahla tktau nk ckp...sblm paper jadik kt budak tuh(yg aku rase sgtla pemalasnya n tah haper2 n mcm tkde reason jek dier ade di kedai tuh...dan mcm tkde reason kedai tuh dibukak) aku pon tnyer mende lain plak...pasal print gmbr...biler tnyer ade tk print on mat paper..tau ape jwpn budak tuh? "tkder laaa"...rase nk lempang tak?...(maaf mungkin agak keterlaluan) tetapinyer kalo kamu2 sumer di tempat aku pasti akan rase mende yg samer...utk pengetahuan sumer terutamanya penggemar2 film photography yg tinggal berdekatan dengan kedai gmbr ini...adalah dinasihatkan...jgn dijejak langsung ke kedai ituh...Aku dengan rasminya memangkah kedai itu....dengan rasminya juga kedai tuh sudah hilang slh sorg potential customer mereka..."boleh blah!' tuh saje dpt aku katakan....

p/s: ade 1 lagi kedai gmbr kt area situ...aku mmg tau kedai tuh ok..tp time aku dtg tk bukak lagi..mayb pegi lain kali...ermmm kene berpk2 nih patut atau tidak kalo aku bukak kedai sendiri? ahahaha

6 komen:

sHa said...

jom kite bukak kdai gamba.
kite stuju sgt! :)

mynameislina said...

sabar2...but frankly mmg mengecewakan bila tgh berkobar2 nak develop film tetiba dpt jawapan yg tak membantu langsung....camnih.

agaknya ni mmg hint nak suruh ninie bukak kedai utk peminat film kot hehehehhe :) haaaa apa lagik silalah...

Ninie Ahmad said...

sHa and k.lina...

tuh arr smlm tuh yg mrh sgt sbb berkobar2 giler nk g develop...bukak kedai sendiri yer...ader terpk ehehehe...tp tah tk tau biler...:)

ape kater akak bukak dulu ehehe

osaka-yuni said...

kedai mana ni? bukan yang tepi bunga raya tu kan? Aku dah tak tau dah lokasi kedai2 gambar ni.hahha.

Ninie Ahmad said...

tepi bunga raya?....hah kt belah ade lampu bunga raya(adakah kita membincangkan bunga raya yg sama?) ehehe...kalau kt taman maju nih...berdepan dgn bandar U...ader 2 je kedai gambar 1 fujifilm 1 lagi kodak..kedai fujifilm tuh yg hampeh...kalo nk cuci digital boleh la....kalo nk g anto n develop film carik jekla kedai lain....:)

Kekanak Osaka said...

aku silap dok ingat ipoh jaya...hahaha